Продавець Promenad розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
295 відгуків
+380 (93) 971-58-39
+380 (50) 935-29-47
Promenad
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Статтею 9 чинного Закону України«Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вид, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. Як здійснюється повернення-обмін? При отриманні замовлення Вам не підійшов розмір, Ви можете відмовитися від посилки (якщо це післяплата, передоплата покриває частину витрат послуг транспортної компанії). Якщо ж замовлення оплачено за реквізитами, Ви зв'язуєтеся з менеджером для здійснення обміну або повернення. Повернення коштів здійснюється на карту покупця або готівкою (якщо самовивіз), після того як продавець упевниться, про те що товар не був у використанні, збережено ярлики і упаковка. Обмін і повернення здійснюється за рахунок покупця, за винятком якщо відправлений компанією не той розмір, не та модель або з наявністю шлюбу, в цьому випадку всі витрати ми беремо на себе.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner