Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Статтею 9 чинного Закону України«Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вид, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. Як здійснюється повернення-обмін? При отриманні замовлення Вам не підійшов розмір, Ви можете відмовитися від посилки (якщо це післяплата, передоплата покриває частину витрат послуг транспортної компанії). Якщо ж замовлення оплачено за реквізитами, Ви зв'язуєтеся з менеджером для здійснення обміну або повернення. Повернення коштів здійснюється на карту покупця або готівкою (якщо самовивіз), після того як продавець упевниться, про те що товар не був у використанні, збережено ярлики і упаковка. Обмін і повернення здійснюється за рахунок покупця, за винятком якщо відправлений компанією не той розмір, не та модель або з наявністю шлюбу, в цьому випадку всі витрати ми беремо на себе.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.